Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2010 15:40 - поздрав за всички
Автор: weki1968 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1990 Коментари: 5 Гласове:
4



Много е лошо човек да е влюбен и да няма ответна любов.Нищо не го интересува.Хората си приказват за глупости:политика,поезия,спорт,наука,култура,религия бла бла.Вече толкова време си блъскам главата в стената.Не издържам вече.Тия дни обръщам внимание на некролози на млади хора отишли си от тоя свят.Някъде по света загиват хора.Земетресения,наводнения,а колко малко ни трябва да сме щастливи.Хайде вие социолози,политолози,астролози,стратези и т.н. хайде да говорим за любовта.Искам да съм лош.Искам да има революция,промяна,война.Щом с мирни средства не се получава.Всеки миг умира частичка от мен и надеждите ми че нещо щте се случи.По-добре,светът не е за слабаци,романтици и миротворци.Да живеят прагматиците и реалистите.Продължавайте светът е ваш.С обич Венци.Има една песен на Бело дугме.Когато умра,когато ме няма.Само две жени ще се пробудят.Едната ще е моята майка-тя ще ме оплаква.Другата ще си ти Миглена-ти ще ме проклинаш.




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - Много е тежко това!?
14.01.2010 15:43
Ако е истинско...
Нали не си правиш лоша шега?
цитирай
2. bachym - Ей ей
14.01.2010 16:30
стига приятел.Светът е голям и спасение дебне от всякъде.Филма не съм го гледал но много ми хареса фразата.Ако искаш да се спасиш?Миналата година на Велека слязох от пътя и слязох от колата.Запознах се с един страхотен образ Дядо Любен Фърчилката.На 82 години а беше като младеж направо, наскоро скочил с бънджи карал картинг.Знаел немски и го наели да превежда на германски туристи по Велека.като се стопли времето и обикаля с един Опел Комби из България и където му хареса спира и остава колкото му се иска.Подари ми третата си книга "По пътя".Защо по пътя питам го?Ами пътя никога не свършва!
цитирай
3. panazea - Уау,момчето е влюбено!
14.01.2010 19:04
Това си е болест. Прилепчива , като грипа .Няма ваксини !
Много време ще му трябва докато му мине!
Докато разбере , че няма жена на света , която да заслужава неговите сълзи!
Че той е влюбен в представата си , а не в реална жена!
Човек трябва да живее щастлив с или без някой ,който постоянно ще го заяжда, ще му намира кусури и т. н.
Любовта ти е идеална и затова я идеализираш .
Ако се събуждаше всеки ден до нея , ще ти омръзне . Ще се чудиш на акъла си и ще питаш:
Аз в нея ли съм влюбен?
В човешката природа е заложено
да не дооценяваме,това което имаме !
Да тичаме по химери!
Ха ,наздраве!
Ще ти мине като на кученце!
От мен един съвет:
Бъди си щастлив сам по себе си!
Щастието ти да не зависи от другите, от техните настроения.
Живей независим!
цитирай
4. alipieva - Мило другарче,
18.01.2010 21:13
като прочета такова излияние и ми се доплаква, вервай ми!Сгурна съм,че обичаш,че желаеш, че имаш надежди, мечти...Но...ако отсреща няма отговор в тоя смисъл...дали си заслужава да се самоизмъчваш?Любовта е щастие, ако е споделена, ако не е е болка и мъка.Необходимо ли ни е това страдание?Недей?
И още по-недей да си мислиш за такива глупости...да-глупости!!!Светът не свършва с Миглена, както не е и започнал само с нея!
Вземи се в ръце и....търси друга...оная, която ще ти сподели чувствата...за малко или завинаги, но ще ги сподели.Преди години една врачка ми каза....не се жени за тоя, дето го обичаш безумно, а за тоя дето тебе те обича безумно...с времето ще оцениш, че това си заслужава и ще го обикнеш и ти безумно....е това е моя съвет иииииии....повече да не си написал такива изречения,че ще дойда да те напляскам :)
цитирай
5. mikaela19 - Определено плачеш за шамар!
20.01.2010 08:40
Определено плачеш за шамар!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: weki1968
Категория: Други
Прочетен: 108768
Постинги: 50
Коментари: 123
Гласове: 1194
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930